Gas natural likidotua (GNL), ekoizten den lekutik kontsumo-gunera, berariaz edo espresuki garraiatzeko egiten diren itsasontziak dira. Horrelako itsasontziak egitea erronka teknologiko handia da, gasa zero absolutu inguruko tenperaturan eduki behar baita hoztuta denbora luzez.

Datuak

Metano-itsasontziak zingo edo sakonera eta karga-edukiera handia izatea beharrezkoa da gas-kantitate handiak garraiatzeko.
Datos:
- Luzera 284.37 metro
- Zabalera 42.45 metro
- Altuera 25 metro
- Abiadura 19.5 korapilo
Tangak

Metano-itsasontziaren barruko lau tanga kriogenikok garraiatzen dute gas likidotua 163oC tenperatura konstantean. Aurrerapen teknologikoei esker, metano-itsasontzian gertatzen den boil-off izeneko efektua (GNLa gas bihurtzea berriz ere) gutxitzen da. Gas bihurtzen den kantitate txiki hori erregai moduan erabiltzen da metano-itsasontzirako, eta gainerakoa GNL bihurtzen da berriro ere.
Zeharkako ebakidura
Ingeniaritzako azterlan aurreratuak behar dira karga-tangak egiteko; izan ere, tanga hauek ibilaldi osoan GNLren tenperatura mantentzeaz gain, hotzak metano-itsasontziaren kroskoa ez kaltetzeko egokiak izan behar dute.

- 1.200.000 piezaren azken muntatzea.
- Harea bereziz betetako 50.000 kutxaren egitura.
- Nikel-eduki handiko aleazioaz osatutako mintz isolatzailea.